Přeskočit na obsah

  • AKTUALITYRozbalit
    • Aktuality
    • Zvyšování kapacit školských zařízení
    • Investice do školských zařízení a kvalitnější výuky
  • ZÁKLADNÍ INFORMACERozbalit
    • Zřizovatel
    • Odpovědi na vaše otázky
    • Ochrana osobních údajů
    • Legislativa, odkazy, formuláře
  • MATEŘSKÉ ŠKOLYRozbalit
    • Seznam škol
    • FAQ před nástupem
    • Desatero dobrých rad
    • Zápisy
    • PlatbyRozbalit
      • Úplata za předškolní vzdělávání
      • Stravování
      • Příspěvky na akce
    • Termíny
    • Letní provoz
    • Přerušení provozu mateřské školy
    • Jak odstranit logopedické vady dítěte
  • ZÁKLADNÍ ŠKOLYRozbalit
    • Seznam škol
    • FAQ přípravné třídy
    • FAQ základní školy
    • Zápisy
    • PlatbyRozbalit
      • Stanovení poplatku za školní družinu
      • Obědy
      • Příspěvky na akce
    • Termíny
    • Prevence problémů dětíRozbalit
      • Dítě se vzdělávacími problémy
      • Návykové látky
      • Psychické problémy
    • Přijímací řízení na střední školy
    • Školská rada
  • OSTATNÍ ŠKOLYRozbalit
    • Seznam středních škol
    • Seznam soukromých škol
    • Seznam ostatních vzdělávacích organizací
    • Seznam speciálních škol v Praze
  • KONTAKTY
Znak Prahy 9
Aktuality

Ředitelé základních a mateřských škol bilancovali

30. 12. 202410. 1. 2025

Bývá zvykem ohlédnout se za uplynulým rokem, připomenout si příjemné i negativní zkušenosti, prožitky, činnosti, aktivity, rozhodnutí. Ředitelům a ředitelkám základních a mateřských škol zřizovaných MČ Praha 9 jsme položili otázku:

Kterého pracovního úspěchu v roce 2024 si nejvíce ceníte?

Na první pohled jednoduchý dotaz, po zamyšlení mnohdy velké dilema, co umístit na nejvyšší příčku pomyslného žebříčku. Práce ve škole je velmi rozmanitá a úspěchy jsou podloženy dílčími drobnými kroky, které ústí v konečný výsledek. Z odpovědí je cítit pracovitost, zodpovědnost, skromnost, ale také ohleduplnost a lidský přístup k náročným povinnostem při řízení školy.

Petra Jindráčková, MŠ Šluknovská

Od října 2024 se podařilo ve spolupráci se zřizovatelem a jeho finanční podporou zavést do předškolních tříd program BEE CHAMPS, který vede děti ke kladnému vztahu k pohybu a sportu, týmové spolupráci a je radost sledovat, jakou přináší dětem radost. Považuji za důležité, aby si děti vztah k pohybu fixovaly již od předškolního věku a přeji jim, aby se stal součástí běžných aktivit i v budoucnu. 

Martin Kocman, ZŠ Litvínovská 500

V roce 2024 si z osobního hlediska nejvíce cením důvěry, kterou jsem získal v možnosti vést školu. Hlavním pracovním úspěchem pak považuji začátek nové etapy školy, která spočívá v jejím postupném otevírání, prezentace činnosti – nový web, pořádání zájezdů, obnově vybavení včetně moderních interaktivních panelů. Další kroky vedou k důrazu na posílení klimatu ve škole spočívající v podpoře školního poradenského pracoviště.

Miroslava Karásková, MŠ U Nové školy

Daří se nám stále organizovat Týden pomoci, jehož součástí je bazárek – děti se vzdají již nepoužívané hračky, kterou si mohou koupit jiné děti. Hračka se nevyhodí a výtěžek putuje potřebným – např. dívce s leukémií, společnosti Tamtam, která se stará o děti s poruchami sluchu

Michal Vítek, ZŠ a MŠ Na Balabence

Za úspěch považuji to, že jsme během roku neměli větší neúspěch. Je těžké vyzdvihnout jeden konkrétní počin. Snažíme se spíše o množství menších krůčků, které povedou ke spokojenosti s Balabenkou, nejen od žáků, ale i od rodičů, což se nám snad, dle zpětných vazeb, celkem daří.

Tereza Štaubrová, ZŠ Novoborská

Za největší úspěch považuji vynikající spolupráci a týmového ducha, který v našem kolektivu panuje. Díky společnému úsilí jsme úspěšně zorganizovali a realizovali Cambridge zkoušky i pro žáky ostatních našich škol. To je důkazem nejen vysoké odbornosti všech zúčastněných, ale i skvělé týmové práce, která nám umožňuje dosáhnout vynikajících výsledků.

Renata Šindelářová, MŠ Kovářská

V roce 2024 se mi v mé práci povedlo udržet stálý kolektiv zaměstnanců a ve spolupráci s nimi i dobré klima v mateřské škole.

Michael Kipor, ZŠ Špitálská

V roce 2024 hodnotím pozitivně především to, že jsme zvládli všechny náročné situace a udrželi chod školy v jakékoli podobě. A to i přes různé aktuální výzvy ve školství. 

Kateřina Navarová, MŠ Kytlická

Vážím si a cením velmi dobrých vztahů mezi zaměstnanci školky, jejich pracovního nasazení, ochoty a lidskosti. Neberu to jako samozřejmost, protože právě tyto dobré vztahy vytvářejí pozitivní atmosféru a bezpečné prostředí pro naše děti a rodiče. Také si vážím ocenění, které naše školka získala za mezinárodní projekty, v jejichž realizaci patříme k nejlepším v České republice.

Hana Šolcová, MŠ Litvínovská

Moje pracovní úspěchy jsou výsledkem spolupráce stabilního týmu mateřské školy, kterou vyzdvihla i ČŠI při své kontrole. Podpořili jsme vzdělávání budoucích učitelek formou praxe. Podařilo se zvládnout jazykovou bariéru vzhledem k vysokému počtu cizinců.

Radka Karanikosová, MŠ U Vysočanského pivovaru

V roce 2024 si nejvíce cením svého úspěchu ve výběrovém řízení na pozici ředitelky MŠ U Vysočanského pivovaru. Zároveň mám velkou radost, že se mi podařilo zprovoznit nové webové stránky MŠ a také zlepšit komunikaci mezi rodiči a MŠ pomocí aplikace Twigsee.

Naďa Koháková, ZŠ Litvínovská 600

Můj osobní největší pracovní úspěch je asi stejný jako u všech učitelů, a to ten, když se podaří dítě něco naučit a ono z toho má samo radost. Z hlediska vedení školy je to pak udržení stabilního týmu lidí, mnoho inovativních metod ve výuce a “zeštíhlení” archivu. A u dětí je asi největší úspěch náš salátový bar! 

Jitka Vilimovská, MŠ Novoborská

Jednoznačně úspěšná obhajoba inovovaného školního vzdělávacího programu a získání osvědčení o přijetí do sítě programu „Škola podporující zdraví v ČR“  na další tříleté období.

Renata Šibravová, MŠ Veltruská

Do týmu jsme získali speciálního podagoga – logopeda s dlouholetou praxí, který ukazuje metody, formy a postupy při vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami a dále vede poradenskou činnost a účastní se konzultací s rodiči těchto dětí.  V červnu se nám podařila jedinečná tradiční akce „Peče celá Veltruská“, kdy rodiče dětí opět perfektně spolupracovali a svými pekařskými výtvory přispěli k báječné atmosféře.

Jaroslav Sirotek, ZŠ a MŠ Elektra

Nejvíce si cením, že se podařilo dotáhnout legislativní proces vzniku nové základní školy a mateřské školy. ZŠ a MŠ Elektra se osamostatnila, včetně otevření tří nových tříd MŠ. 

Markéta Pechová, MŠ Pod Krocínkou

Nejvíce si cením, že máme fajn pracovní team a nemusela jsem ani shánět nové zaměstnance. V dnešní době je velmi těžké najít spolehlivé a ,“zapálené“ lidi. Učitelky práce baví, rády vymýšlejí zajímavé aktivity, dětem v MŠ chutná, a navíc jsou tady spokojené. Dokončila

Několik myšlenek pro zamyšlení i pousmání:

Učitel ti může otevřít dveře, ale vstoupit do nich musíš ty sám. – neznámý autor

Ředitel je člověk jako každý jiný, jenže o tom neví. – Raymond Chandler

Ať už říkají cokoli, ve skutečnosti mají žáci i učitelé školu rádi: jsou tam přestávky. – Eduard Bass

Ředitel blázince musí umět přesvědčit pacienty, že blázinec je tam venku. – Jiří Žáček


Naše mládež miluje přepych. Nemá správné chování. Neuznává autority a nemá úctu před stářím. Děti odmlouvají rodičům, srkají při jídle a tyranizují své učitele. – Sokrates

Pozn.: Obrázky byly vygenerovány pomocí AI.

PF 2025

Navigace pro příspěvek

Předchozí Předchozí
Přání do roku 2025
DalšíPokračovat
V MŠ Kovářská mají novou ředitelku
Městská část Praha 9
Sokolovská 14/324, 180 49 Praha 9
IČ: 00063894 | DIČ: CZ00063894
Starosta: Mgr. Tomáš Portlík

Volná místa
Prohlášení o přístupnosti

Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}
Posun nahoru
  • AKTUALITY
    • Aktuality
    • Zvyšování kapacit školských zařízení
    • Investice do školských zařízení a kvalitnější výuky
  • ZÁKLADNÍ INFORMACE
    • Zřizovatel
    • Odpovědi na vaše otázky
    • Ochrana osobních údajů
    • Legislativa, odkazy, formuláře
  • MATEŘSKÉ ŠKOLY
    • Seznam škol
    • FAQ před nástupem
    • Desatero dobrých rad
    • Zápisy
    • Platby
      • Úplata za předškolní vzdělávání
      • Stravování
      • Příspěvky na akce
    • Termíny
    • Letní provoz
    • Přerušení provozu mateřské školy
    • Jak odstranit logopedické vady dítěte
  • ZÁKLADNÍ ŠKOLY
    • Seznam škol
    • FAQ přípravné třídy
    • FAQ základní školy
    • Zápisy
    • Platby
      • Stanovení poplatku za školní družinu
      • Obědy
      • Příspěvky na akce
    • Termíny
    • Prevence problémů dětí
      • Dítě se vzdělávacími problémy
      • Návykové látky
      • Psychické problémy
    • Přijímací řízení na střední školy
    • Školská rada
  • OSTATNÍ ŠKOLY
    • Seznam středních škol
    • Seznam soukromých škol
    • Seznam ostatních vzdělávacích organizací
    • Seznam speciálních škol v Praze
  • KONTAKTY
Vyhledávání